Veelgestelde vragen

Waar leveren jullie?

Wat de grote huishoudtoestellen betreft (gewicht groter dan 20 kg) kan je kiezen tussen afhaling in Geel of levering bij jou “op de dorpel”. Voor de lichtere pakken is afhaling niet mogelijk en wordt alles naar het adres geleverd dat je opgeeft bij bestelling.

Wat kost een aan-huis-levering?

Zoals hierboven aangehaald worden onze transportkosten opgedeeld naargelang het gewicht, de verkoopprijs en het adres van levering.  Hieronder genoemde kosten slaan op de totale levering, indien meerdere producten samen besteld:

  • Is je pakje lichter dan 7 kg en je aankoopprijs € 100,- of meer, dan is de levering gratis.
  • Is je aankoopprijs kleiner dan € 100,- dan betaal je € 6,95
  • Is je pakje tussen 7 kg en 20 kg, dan is voor de Benelux klanten de leveringskost € 10,-. Buiten de Benelux is dit € 20,-Is het pakje zwaarder dan 20 kg, dan is voor de Benelux klanten de leveringskost € 20,-Buiten de Benelux is dat € 40,-
  • Deze prijzen kunnen zonder voorafgaande melding door I.Jitte/ilectro op ieder moment gewijzigd worden!

Kan ik mijn product ook zelf komen afhalen?

Zeker! Als je bestelling zwaarder is dan 20 kg kan je kiezen tussen levering op het door jou gekozen adres of het komen afhalen in Geel. Je moet dat wel beslissen bij bestelling.  Wij contacteren je wanneer het product geleverd is bij ons. Heb je gekozen voor het zelf te komen afhalen, dan staat het klaar voor jou op onze locatie in Geel, Dr. Vandeperrestraat 366.

Wat zijn de betaalmethodes?

Je kan veilig online betalen via de verschillende betalingssystemen die je verder in onze website vindt.

Hoe komt het dat de prijzen bij i.Lectro zo laag zijn?

Dit heeft verschillende redenen, namelijk:

  • We hebben geen voorraad. We laten het product met andere woorden pas afkomen wanneer het effectief besteld is. Dit betekent ook dat we geen oude producten verkopen. Alles is gloednieuw!
  • We hebben geen showroom, wat een aanzienlijke kostenbesparing is.
  • We hebben geen personeel. Wij doen alles zelf!
  • We moeten geen geldreserves aanleggen voor slechte betalers, want die hebben we niet. De bestelling wordt pas aanvaard wanneer de betaling is uitgevoerd.

Ik ben op zoek naar een product maar vind het niet op de site. Wat nu?

Het is onmogelijk om alle producten op onze webshop te plaatsen. Het zou dus perfect kunnen dat we het product toch kunnen leveren. Contacteer ons en wij zoeken samen naar een oplossing.

Zorgen jullie ook voor de plaatsing van huishoudtoestellen?

Nee, dat doen we niet. Wij leveren de goederen bij jou tot aan de voordeur. Uitpakken, plaatsen en monteren laten we aan jou over.

Wat als er na een aankoop een mankement is aan mijn toestel?

Ondervind je na aankoop een probleem met je toestel, dan zorgen we er mee voor dat jouw toestel snel hersteld raakt. Kleine producten kan je terug binnenbrengen bij ons, waarna we het product zelf laten herstellen door de fabrikant. In geval van grote toestellen bezorgen we jou alle nodige gegevens van je recente aankoop en de fabrikant, zodat je zorgeloos en wanneer het jou past een technieker aan huis kan laten komen. Indien gewenst kunnen wij de herstelactie regelen.   Op alle aangekochte producten bij i.Lectro geldt 24 maanden garantie. Ook na de garantieperiode kan je beroep doen op de gespecialiseerde herstellers van elk merk. Wij adviseren en ondersteunen je tot het probleem helemaal opgelost is.

Welke huishoudtoestellen kan ik allemaal kopen bij jullie?

Dat is onmogelijk allemaal op te noemen. Wasmachines, droogkasten, vaatwassers, fornuizen, microgolfovens, een dampkap, ovens, kookplaten, barbecues, grilltoestellen, airfryers, ventilatoren, luchtbevochtigers, verwarmingstoestellen, koffiezetapparaten, waterkokers, kookplaten, wafelijzers, friteuses, blenders, strijkijzers, stofzuigers, koelkasten, diepvriezers, wijnkasten, scheerapparaten, ,… noem maar op. Het aanbod is immens.

Met welke merken werken jullie samen?

“De prijs van een goedkope aankoop is snel vergeten als de problemen beginnen” is voor ons een belangrijk beleidsregel.  Wij werken enkel samen met kwaliteitsmerken en door onze lage kosten trachten wij onze klanten een zo goed gunstig mogelijke prijs/kwaliteit verhouding te bieden.
Door ons voortdurend zoeken naar betere leveranciers en betere producten schommelt ons leveranciers bestand. Wij zijn echter niet bereid, omwille van een lagere prijs, aan kwaliteit in te boeten   Onze klanten kunnen op hun twee oren slapen, als ze een aankoop bij Ilectro doen, dan zit de kwaliteit altijd snor!